Hiro Events

Zarządzaj firmą eventową w dedykowanym oprogramowaniu branżowym

  • Budżetowanie i kontrolowanie realizacji budżetów imprez
  • Specjalistyczne terminarze do realizacji eventów
  • Planowanie i zarządzenie projektem

HIRO Events

Wspiera firmy i organizacje w następujących sektorach
Firmy eventowe
Organizatorów imprez targowych
Organizatorów szkoleń
Organizatorów konferencji
Firmy techniczne obsługujące eventy
Firmy techniczne obsługujące targi
Przykłady funkcjonalności
Sprawdzanie poprawności faktur za najem
Zaplanowanie realizacji usług i przydzielenie ich pracownikom
Dodanie faktury kosztowej dotyczącej imprezy do HIRO Events
Zaplanowanie budżetu imprezy i wprowadzenie tych założeń do HIRO Events
Założenie rezerwacji piętrowej na ten sam termin
Planowanie wydatków – system purchase orders

Dlaczego powinieneś wybrać nasz produkt?

Kompleksowość
HIRO Events wspiera zarządzanie obiektami komercyjnymi z branży MICE Dostarcza specjalistyczne, nowoczesne narzędzia informatyczne
Dostępność
Aplikacja HIRO Events jest w pełni dostępna przez zwykłą przeglądarkę internetową, dzięki czemu użytkownik może korzystać z niej z dowolnego miejsca poprzez dowolne urządzenie podłączone do Internetu
Wdrożenie
Wdrożenie aplikacji HIRO Events będzie szybkie dzięki: sprawdzonej metodologii wdrażania, intuicyjnemu sposobowi wprowadzania danych do aplikacji
Raportowanie
Aplikacja HIRO Events zapewnia dostęp do kompleksowych raportów systemowych, umożliwiających przekrojową oraz szczegółową analizę działalności poszczególnych lokalizacji, Wszystkie raporty są generowane do arkusza Excelowego
Integracje
Aplikacja Hiro Events może być zintegrowana z różnymi programami i systemami IT jak np. finansowo-księgowymi, liczenia klientów, kasami fiskalnymi systemami typu OCR
FAQ

Nasi klienci o HIRO

BERM Sp. z o.o. Spółka komandytowa jest agencją eventową, obsługującą duże imprezy krajowe i zagraniczne. Znaczącą część naszych klientów stanowią firmy spółki Skarbu Państwa. Na podstawie dotychczasowej współpracy, w ramach której m.in. usprawniliśmy proces sprzedaży, efektywniej realizujemy imprezy i wyeliminowaliśmy czasochłonny proces raportowania, pragniemy udzielić referencji firmie Shareco Sp. z o.o. oraz polecić innym firmom ich usługi…

Janusz Jabłoński - BERM Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Prokurent samoistny

Bardzo ważnym elementem dla naszej firmy było wdrożenie oprogramowania, które wspomaga wszystkie istotne obszary naszej działalności. Dzięki indywidualnemu podejściu oraz wiedzy branżowej pracowników Shareco Sp. z o.o. udało się zoptymalizować niektóre procesy oraz pozyskać narzędzie które przyspieszyło pracę w firmie. Bieżąca współpraca i opieka serwisowa również przebiega bardzo satysfakcjonująco. Co ważne, korzystanie z HIRO VENUE przebiega bez zakłóceń i przerw w dostępie do danych…

Kamil Szymański - CWK Operator Sp. z o.o., Prezes Zarządu

Zarówno system HIRO jak i usługi doradcze w trakcie jego wdrożenia oraz konfiguracji, spełniły nasze oczekiwania – system okazał się bardzo elastyczny w kontekście „ustawienia” całego procesu biznesowego pod nasze potrzeby, w tym zmiana nazewnictwa wynikająca ze specyfiki sektora. Zespół wdrożeniowy był bardzo pomocny i proaktywny każdym etapie, a samo wdrożenie szybkie i profesjonalne. …

Monika Zakrzewska - PO-MOC Centrum Prawno-Odszkodowawcze Sp. z o.o., Prezes Zarządu

Proces wdrożenia oprogramowania oraz integracji z posiadanym systemem księgowym był ważnym elementem usprawnienia procesów administracyjnych naszej firmy i pozwolił na optymalizację w wielu obszarach. Pozyskaliśmy narzędzie usprawniające pracę poszczególnych działów Spółki W zakresie utrzymania i wsparcia technicznego pracownicy Shareco są dostępni i stopniowo wdrażają kolejne modyfikacje w systemie zgodnie z naszymi potrzebami.

Małgorzata Konarska - Marywilska 44 Sp. z o.o., Prezes Zarządu

Co ważne, korzystanie z HIRO VENUE przebiega bez zakłóceń i przerw w dostępie do danych. Shareco Sp. z o.o. jest godna polecenia każdej firmie lub instytucji, która ceni sobie bezpieczeństwo informatyczne oraz bezproblemowe funkcjonowanie systemu wspomagającego zarządzanie firmą

Mikołaj Bralczyk - EXPO MAZURY SA, Dyrektor ds. technicznych

Connect Facilities (CF) został zaprogramowany od podstaw przez Zespół firmy Shareco w sposób, który umożliwia jego elastyczną rozbudowę i proste dopasowanie do następnych elementów i funkcjonalności platformy oraz nowych potrzeb zgłaszanych przez klientów. Dzięki doświadczeniu i aktywnemu podejściu ze strony Zespołu firmy Shareco, uniknęliśmy wielu błędów, a przyjęte rozwiązania i dobrana technologia umożliwiają proste zarządzanie aplikacją.

Seweryna Afanasjew - 4FM Sp. z o.o., Prezes Zarządu

Dzięki indywidualnemu podejściu oraz wiedzy branżowej pracowników Shareco Sp. z o.o. udało się zoptymalizować niektóre procesy oraz pozyskać narzędzie które przyspieszyło pracę w firmie. Bieżąca współpraca i opieka serwisowa również przebiega bardzo satysfakcjonująca. Co ważne, korzystanie z HIRO TENANTS przebiega bez zakłóceń i przerw w dostępie do danych.

Home Keeper Sp. z o.o., Prezes Zarządu - Ewa Klichowska

Integracje

Kontakt

Biuro:

Shareco Sp.z.o.o.

ul. Kraszewskiego 48 lok 6

05-800 Pruszków

T: +48 604 064 484

E: biuro@shareco.pl

Nawigacja:

Strona główna

Social media:
Facebook
Linkedin