Serwis Dambat
Specjalistyczne rozwiązanie dla dużej firmy serwisującej pompy, zbiorniki, sterowniki i akcesoria, automatyzujące przyjmowanie i obsługę zgłoszeń do naprawy i zgłoszeń gwarancyjnych.
Klienci mają możliwość zgłoszenia i wysłania paczki do serwisu przez stronę www z automatycznym zamówieniem kuriera pod wybrany adres.
Pracownicy serwisu na bieżąco widzą jaki jest wolumen zgłoszeń, procesują w aplikacji naprawę otrzymanych urządzeń, odnotowując odpowiednie etapy w procesie naprawy. Na każdym etapie klient jest informowany mailowo i smsowo o postępie prac i terminie ich zakończenia.
Po zakończeniu naprawy jednym kliknięciem zamykane jest zlecenie, wysyłane powiadomienie do klienta oraz zamówiony zostaje kurier do przesłania paczki zwrotnej klientowi.
Wdrożenie systemu pozwoliło znacząco usprawnić i przyspieszyć efektywność działania serwisu.