Cechy

Kompleksowość
  1. HIRO Tenants wspiera zarządzanie umowami najmu we wszystkich typach sieci detalicznych oraz usługowych, gdzie jedną z kluczowych pozycji kosztowych są koszty związane z najmem powierzchni komercyjnej
  2. W aplikacji można zapisać oraz przetwarzać każdy parametr z podpisanych umów najmu jak np.:
    • dowolne typu lokalizacji oraz jednostek najmu (np. sklep, magazyn, stoisko, banner reklamowy itd.)
    • dowolne typy brandów najmujących powierzchnie
    • dowolne typy zabezpieczeń
    • dowolne stawki za:
      • czynsz podstawowy
      • obrotowy
      • koszty eksploatacyjne
      • media
      • dowolne schody czasowe, kwotowe i procentowe (dla czynszów obrotowych)
      • dowolne daty np. podpisania umowy, obowiązywania umowy, przekazania poszczególnych jednostek najmu, przedłużenia, wypowiedzenia, daty aneksów, wygaśnięcia zabezpieczeń, indeksacji, rocznego rozliczenia kosztów itd.
Wdrożenie
  1. Wdrożenie aplikacji HIRO Tenants może być szybkie dzięki
    • dobremu dopasowaniu funkcjonalności aplikacji do oczekiwań sieci zarządzających wieloma umowami najmu
    • sprawdzonej metodologii wdrożenia
    • intuicyjnemu sposobowi wprowadzania danych do aplikacji, w tym także zautomatyzowanemu procesowi ich importu
Raportowanie
  1. Aplikacja HIRO Tenants zapewnia dostęp do kompleksowych raportów systemowych, umożliwiających przekrojową oraz szczegółową analizę działalności poszczególnych lokalizacji:
    • Raporty dostępne bezpośrednio z dashboard’u managerskiego:
      • lokalizacje z najwyższymi i najniższymi kosztami najmu
      • lokalizacje z najwyższymi i najniższymi obrotami
      • lokalizacje z najwyższą i najniższą odwiedzalnością
      • wartość obrotów w czasie
      • wielkość odwiedzalności w czasie
      • wielkość wskaźnika OCR
    • Standardowe raporty systemowe:
      • zestawienia właścicieli, zarządców, obiektów, brandów, jednostek najmu, umów najmu
      • zestawienie obrotów
      • zestawienie odwiedzalności
  2. Wszystkie raporty są generowane do arkusza Excelowego, z odpowiednim formatowaniem dat i liczb
  3. Istnieje także możliwość integracji aplikacji z narzędziem typu business intelligence (hurtownia danych) jak np. ZOHO Analitycs, umożliwiających szybkie tworzenie dowolnych raportów z danych zawartych w aplikacji”
Dostępność
  1. Aplikacja HIRO Tenants jest w pełni dostępna przez zwykłą przeglądarkę internetową, dzięki czemu użytkownik może korzystać z niej z dowolnego miejsca poprzez dowolne urządzenie podłączone do Internetu
Integracje
  1. Aplikacja Hiro Tenants może być zintegrowana z różnymi programami i systemami IT jak np.:
    • finansowo-księgowymi
    • liczenia klientów
    • kasami fiskalnymi
    • systemami typu OCR (do szybkiego wskanowywania do aplikacji dokumentów zakupu)

Funkcje

CRM
  1. Planowanie kontaktów z dowolnymi kontrahentami
  2. Ewidencja wykonanych kontaktów z kontrahentami
  3. Kalendarz prezentujący w dowolnych przekrojach czasowych zarówno terminy i daty wynikające z umów najmu, jak i kontakty z kontrahentami (wykonane i planowane), w tym dotyczących negocjacji z przedstawicielami wynajmujących
  4. Alerty o zaległych kontaktach, wydarzeniach
  5. Historia kontaktów z kontrahentami
  6. Automatyczne generowanie ofert, kontraktów z kontrahentami
  7. Raportowanie analityczne prezentujące efektywność procesów komunikacji z kontrahentami, w tym z wynajmującymi
Dashboard Managerski
  1. Prezentacja poszczególnych lokalizacji na Google maps wraz z elastycznym mechanizmem wyboru lokalizacji do prezentacji oraz podglądem kluczowych parametrów dla każdej z umów najmu
  2. Prezentacja na osi czasu wybranych, kluczowych wydarzeń dla wybranych umów najmu
  3. Raporty graficzne prezentujące przekrojowo kluczowe dane i informacje związane z umowami najmu
Elektroniczny obieg faktur
  1. Elastyczne ustawienia poziomów finansowych do akceptacji faktur
  2. Pro-aktywny system alertowania emailowego do osób akceptujących z możliwością blokady płatności w przypadku niezgodności z zapisami umów najmu
  3. Integracją z efektywnym systemem OCR, umożliwiającym automatyczne, bardzo szybkie dodawanie do platformy wielu faktur zakupowych w krótkim okresie czasu
Procesy
  1. Sprawdzanie poprawności wystawionych przez wynajmujących faktur za najem:
    • za czynsz podstawowy
    • za czynsz obrotowy
    • za koszty eksploatacyjne
    • z perspektywy poprawnego wystawcy faktury
    • z perspektywy procesu indeksacji (czy przeprowadzona, czy poprawny wskaźnik)
  2. Generowanie prognoz kosztów najmu
  3. Podgląd scanu umowy najmu w wybranym obszarze:
    • bezpośrednie powiązanie go z danymi i parametrami znajdującymi się na danym ekranie platformy HIRO Tenants
    • możliwość dodawania własnych notatek bezpośrednio na scanie umowy najmu
    • alertowanie dowolnych parametrów umów najmu
  4. Przegląd historii kontaktów z przedstawicielami wynajmujących
  5. Przegląd historii umów najmu – prezentacja zmian do pierwotnej umowy najmu wynikających z:
    • podpisanych aneksów
    • indeksacji
  6. Automatyczne generowanie dowolnej treści korespondencji z wynajmującymi
Archiwum dokumentów
  1. Wyszukiwanie kontekstowe, także w treściach załączonych do platformy dokumentów
  2. Bezpośrednie łączenie parametrów wybranej umowy najmu z konkretnymi zapisami znajdującymi się na poszczególnych stronach zeskanowanej umowy, z możliwością dodawania własnych notatek bezpośrednio na tej umowie
  3. Elastyczny mechanizm tworzenia drzewa katalogów
Raportowanie
  1. Aplikacja HIRO Tenants zapewnia dostęp do kompleksowych raportów systemowych, umożliwiających przekrojową oraz szczegółową analizę działalności poszczególnych lokalizacji:
    • Raporty dostępne bezpośrednio z dashboard’u managerskiego:
      • lokalizacje z najwyższymi i najniższymi kosztami najmu
      • lokalizacje z najwyższymi i najniższymi obrotami
      • lokalizacje z najwyższą i najniższą odwiedzalnością
      • wartość obrotów w czasie
      • wielkość odwiedzalności w czasie
      • wielkość wskaźnika OCR
    • Standardowe raporty systemowe:
      • zestawienia właścicieli, zarządców, obiektów, brandów, jednostek najmu, umów najmu
      • zestawienie obrotów
      • zestawienie odwiedzalności
    • Wszystkie raporty są generowane do arkusza Excelowego, z odpowiednim formatowaniem dat i liczb
    • Istnieje także możliwość integracji aplikacji z narzędziem typu business intelligence (hurtownia danych) jak np. ZOHO Analitycs, umożliwiających szybkie tworzenie dowolnych raportów z danych zawartych w aplikacji”
Rejestry
  1. Właścicieli
  2. Zarządców
  3. Lokalizacji (obiektów)
  4. Jednostek najmu
  5. Umów najmu
  6. Wyposażenia lokalizacji