Cechy

Kompleksowość
  1. HIRO Venues wspiera zarządzanie obiektami komercyjnymi z branży MICE
  2. Dostarcza specjalistyczne, nowoczesne narzędzia informatyczne wszystkim działom operatora / właściciela obiektu: sprzedaży, marketingu, usługowym, technicznym, administracyjnym, księgowym oraz samemu zarządowi
  3. Dzięki zebraniu wszystkich kluczowych informacji i procesów w jednym miejscu HIRO Venues:
    • znakomicie ułatwia obsługę klienta
    • eliminuje błędy
    • oszczędza czas zespołu na poszukiwanie informacji oraz raportowanie
    • dostarcza prawidłowych i kompletnych informacji jako podstawę do podejmowania racjonalnych decyzji zarządczych
Wdrożenie
  1. Wdrożenie aplikacji HIRO Venues może być szybkie dzięki:
    • dobremu dopasowaniu funkcjonalności aplikacji do oczekiwań zarządzających obiektami imprezowymi
    • sprawdzonej metodologii wdrożenia
    • intuicyjnemu sposobowi wprowadzania danych do aplikacji, w tym także zautomatyzowanemu procesowi ich importu
Raportowanie
  1. Aplikacja HIRO Venues zapewnia dostęp do kompleksowych raportów, umożliwiających przekrojową analizę działalności operatora obiektu
  2. Wszystkie raporty są generowane do arkusza Excelowego, z odpowiednim formatowaniem dat i liczb
  3. Istnieje także możliwość integracji aplikacji z narzędziem typu business intelligence (hurtownia danych) jak np. ZOHO Analitycs, które umożliwia szybkie tworzenie dowolnych raportów z danych zawartych w aplikacji
  4. Ważne informacje i zestawienia danych mogę być również prezentowane na dedykowanych dashbordach dostępnych bezpośrednio z ekranu głównego aplikacji
Dostępność
  1. Aplikacja HIRO Venues jest w pełni dostępna przez zwykłą przeglądarkę internetową, dzięki czemu użytkownik może korzystać z niej z dowolnego miejsca poprzez dowolne urządzenie podłączone do Internetu (smartfon, tablet, laptop czy komputer stacjonarny)
Integracje
  1. Aplikacja HIRO Venues może być zintegrowana z różnymi programami i systemami IT jak np.:
    • systemami obsługującymi rejestrację uczestników
    • finansowo-księgowymi
    • systemami typu OCR (do szybkiego skanowania dokumentów zakupu informacji i wprowadzania ich do aplikacji)
    • kasami fiskalnymi

Funkcje

CRM
  1. Planowanie kontaktów z kontrahentami
  2. Ewidencja wykonanych kontaktów z kontrahentami
  3. Kalendarz prezentujący w dowolnych przekrojach czasowych terminy wynikające z kontaktów z kontrahentami (kalendarz imprez)
  4. Kalendarz CRM - kontakty z kontrahentami (wykonane i planowane), w tym dotyczących negocjacji z przedstawicielami wynajmujących
  5. Alerty o zaległych kontaktach, wydarzeniach
  6. Historia kontaktów z kontrahentami
  7. Automatyczne generowanie ofert, umów z kontrahentami
  8. Raportowanie analityczne prezentujące efektywność procesów komunikacji z kontrahentami
Elektroniczny obieg dokumentów i Archiwum dokumentów
  1. Integracja z efektywnym systemem OCR, umożliwiającym automatyczne, bardzo szybkie dodawanie do HIRO wielu faktur zakupowych w krótkim okresie czasu
  2. Elektroniczna weryfikacja, opisywanie, dekretowanie i wielostopniowa akceptacja faktur
  3. Baza pism przychodzących i wychodzących
  4. Baza umów z kontrahentami (klienci, dostawcy)
  5. Wyszukiwanie kontekstowe, także w treściach załączonych do aplikacji dokumentów
  6. Elastyczny mechanizm tworzenia drzewa katalogów
Moduł Magazyn
  1. Pełna obsługa magazynowa sprzętów do wynajęcia w ramach świadczonych usług
Moduł HR
  1. Ewidencja czasu pracy
  2. Rozliczanie kosztów pracy i przypisywanie ich do projektów i kontraktów
Procesy
  1. Prowadzenia działalności na budżetach (planowanie, realizacji, badanie odchyłek od planu, kontrola wydatkowania środków przez pracowników)
  2. Sprzedaży powierzchni i usług towarzyszących (branżowy CRM, indywidualne planowanie zadań sprzedażowych)
  3. Realizacji zadań i usług wynikających z podpisanych umów
  4. Elektronicznego obiegu dokumentów z eksportem do systemów finansowo-księgowych
  5. Obsługi magazynu
  6. Rozliczania pracy
Raportowanie
  1. Aplikacja HIRO Venues zapewnia dostęp do kompleksowych, standardowych raportów systemowych, umożliwiających przekrojową oraz szczegółową analizę działalności poszczególnych lokalizacji:
    • raporty sprzedażowe (Aktywności sprzedawcy, Sprzedaży w okresie, Wykaz ofert i kontraktów, Historia kontaktów)
    • raporty finansowe (Wykonania budżetu w projekcie)
    • raporty techniczne (Raport zdefiniowanych usług do sprzedaży)
    • raporty logistyczne (Raport etapów project managementu w ramach projektu)
    • raporty zarządcze (Raport sprzedaży za dany okres, Raport kontrahentów)
  2. Wszystkie raporty są generowane do arkusza Excelowego, z odpowiednim formatowaniem dat i liczb
  3. Istnieje także możliwość integracji aplikacji z narzędziem typu business intelligence (hurtownia danych) jak np. ZOHO Analitycs, umożliwiających szybkie tworzenie dowolnych raportów z danych zawartych w aplikacji
Rejestry
  1. Kontrahentów
  2. Pracowników
  3. Posiadanych powierzchni do wynajęcia
  4. Świadczonych usług
  5. Dostępnych sprzętów do wynajęcia (w ramach modułu Magazyn)
  6. Pism przychodzących i wychodzących
  7. Umów firmowych
  8. Rejestr należności i kosztów
  9. Ofert i kontraktów
  10. Projektów
  11. Komentarzy i wpisów dot. obsługi klientów
  12. Sygnatur dokumentów i procesów
Słowniki definiowalne przez Klienta
  1. Typów kontrahentów
  2. Rodzajów kontrahentów
  3. Branż
  4. Form płatności
  5. Języków
  6. Grup towarów w magazynach
  7. Przyczyn usunięcia oferty
  8. Rodzajów zgody na przetwarzanie danych
  9. Grup stanowisk osób
  10. Nazw stanowisk
  11. Statusów ofert (lejek sprzedażowy)
  12. Statusów kontraktów
  13. Statusów projektów
  14. Szablonów SMS
  15. Tagów
  16. Terminów płatności
  17. Typów adresów
  18. Typów kontaktów
  19. Walut
  20. Województw
  21. Źródeł pozyskania danych
  22. Kategorii budżetowe